2023年5月11日星期四

投資廢論 2023 5月 - 傳統的5窮6絶

今個月忙,只能長話短說, 5 窮 6 絶,7 番唔番到身未知,上半年個個話跌都係升,下半年鮑威爾都睇唔透,仲有邊個夠膽出手,結果都避險避咗去大型美股,黃金和加密幣,中小型股跌到嚇人。不過生活上的通脹應該大部份人都感覺到,根本係控制唔住,特別是俄烏兩個糧食原料供應大國缺席,人工增長又壓唔住,息率維持高位機會大,息率回落機會還是低。

我都係果句,大跌市巴菲特傷過我好多,佢都無清倉,我唔係短炒高手,穩穩陣陣KEEP 住手上啲股票債券算。

香港樓終於賣出,蝕15%,希望成交會順利,香港作為大灣區龍頭,仍然會有人湧入,像東京大板一樣,不過樓價會面對通縮,但至少租金因通脹上升扺消價格下跌,如果沒有新的因素改變,反覆慢跌機會比急跌大。

至於香港股市最大的風險打仗,我覺得其實機會很少,因為根本不夠打,不過有時太多擦鞋仔圍住領導,領導會不會做超乎想像的決定很難說,考慮到這點實在是難以預測,為此還是要有應變的準備,世界那麼大,不一定要留在一個地方。

由於賣樓多了一筆資金,又要準備投入到IB,心目中已有一個英國收息組合,息率有7%以上,之前沒興趣是因為稅的問題,現在無論如何都是要交稅,就可以放心買了,名單當然是待我買完先公佈。

在這裏生活了一段時間,找工作比想像中多阻礙,不過也在預計中。


沒有留言:

發佈留言